متخصص طب پیشگیری و پزشکی اجتماعی- دکتر سیامک نوراللهی

کلینیک پیشگیری

دانلود رایگان pdf کتاب کوپل تراپی(زوج درمانی) دکتر سیامک نورالهی

https://www.mediafire.com/file/vms3l3k4rpfym3u/Couples+Therapy+Workbook+(K_+(Z-Library).pdf/file

به نوبت سوالات زیر را از یکدیگر بپرسید: 1. اولین باری که همدیگر را دیدیم را به خاطر دارید؟  2. اولین چیزی که در مورد من متوجه شدید چه بود؟  3. اولین برداشت شما از من چه بود؟  4. کی فهمیدی عاشق من شدی؟  5. آیا به یاد دارید چه کسی اولین بار گفت "دوستت دارم"؟  6. چه چیزی در من بود که عاشقش شدید؟  7. در حال حاضر چه چیزهایی را بیشتر در مورد من دوست دارید؟  8. در حال حاضر چه زمانی احساس نزدیکی به من می کنید؟  9. آیا به اندازه کافی به شما نشان می دهم که هنوز هم شما را دوست دارم؟  10. چه کاری می توانیم انجام دهیم تا رابطه مان جدید و هیجان انگیز باشد؟

به نوبت سوالات زیر را از یکدیگر بپرسید: 1. آیا فکر می کنید وقت گذرانی با شما را در اولویت قرار می دهم؟  2. آیا به فعالیت های شما علاقه کافی نشان می دهم؟  3. آیا فکر می کنید من می توانم دیدگاه شما را در نظر بگیرم و مصالحه کنم؟  4. آیا با احترام و توجه کافی با شما رفتار می کنم؟  5. آیا می توانید لایک ها، دوست نداشتن ها، امیدها و رویاهای خود را با من به اشتراک بگذارید؟  6. آیا تا به حال از چیزهایی که به شما می گویم صدمه دیده اید؟  7. آیا طوری رفتار می کنم که انگار برای آنچه شما به زندگی ام می آورید ارزش قائل هستم؟  8. آیا می توانید به همان اندازه که با دوستانتان لذت می برید با من لذت ببرید؟  9. آیا به اندازه کافی به شما می گویم که چقدر از دوستی شما قدردانی می کنم؟  10. چگونه می توانم دوست بهتری برای شما باشم؟

به نوبت سوالات زیر را از یکدیگر بپرسید: 1. آیا خانواده شما آشکارا ابراز محبت کردند؟  2. آیا پدر و مادرتان با هم محبت داشتند؟  3. در دوران کودکی چگونه احساس مراقبت می کردید؟  4. آیا والدینتان به شما گفته اند که شما را دوست دارند؟  5. آیا به اندازه کافی با شما محبت دارم؟  6. آخرین باری که به شما احساس مراقبت کردم کی بود؟  7. دوست داری هر روز بهت بگم دوستت دارم؟  8. دوست داری بهت هدیه بدم؟  9. تعریف و تمجید از من چقدر مهم است؟  10. آیا حاضرید متعهد شوید که روزانه کاری انجام دهید تا به من نشان دهید که به من عشق و علاقه دارید؟

 

به نوبت سوالات زیر را از یکدیگر بپرسید: 1. آیا اعتراف به ضعف برای شما آسان است یا دشوار؟  2. آیا احساس می کنید می توانید با من خودتان باشید؟  3. آیا ضعف یا آسیب پذیر بودن با من احساس امنیت می کند؟  4. آیا احساس می کنید که من شما را بدون قید و شرط دوست دارم و می پذیرم؟  5. آیا بیشتر از اینکه احساس کنید مورد تایید من هستید، مورد قبول من هستید؟  6. آیا احساس می کنید که من بیشتر متوجه کارهای شما می شوم که درست انجام می دهید تا کارهای اشتباه؟  7. آیا به راحتی می توان در مورد نقاط ضعف یا کارهایی که انجام می دهم به من نزدیک شد؟  8. اگر چیزهایی که شما را در مورد من آزارتان می دهد هرگز تغییر نکند، باز هم با من خوب هستید؟  9. آیا احساس می کنید که من در حال حاضر به اندازه اوایل رابطه مان شما را می پذیرم؟  10. آیا کاری وجود دارد که بتوانم برای بهبود احساس پذیرش در رابطه خود انجام دهم؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی